RelacjeRelacje

11 typów kobiet, których pragną faceci!

24 sierpnia 2016 — by 0

main

RelacjeRelacje

11 typów kobiet, których pragną faceci!

24 sierpnia 2016 — by 0

Depositphotos_30251479_m-2015.jpg

Znacie ten film? "O czym marzą faceci"? No wiadomo, że nie o czym tylko o kim i tym kimś są kobiety, dla których mężczyźni są w stanie wyrzec się wszystkiego. Jasne... pragną też wolności, rywalizacji, adrenaliny i wielu innych rzeczy, ale miłości przede wszystkim! A w kim faceci zakochują się na zabój?

Poznajcie 11 typów kobiet, których pragną faceci!

1 Nimfy!

Subtelne, wrażliwe, delikatne niewiasty, które czasem potrzebują pomocy, męskiego ramienia i jego wsparcia. Czyli – Supermana! Krótko mówiąc chodzi o to, że facet lubi czuć się potrzebny. Nawet jeśli jesteś super zaradna i możesz zrobić to sama – pozwól gościowi gwoździa wbić pod Waszą nową wspólną fotkę w ramce, herbatkę zrobić, wnieść się do domu, gdy skręcisz nogę w kostce. Mężczyzna lubi imponować swoją siłą i opiekuńczością, ale nie ot tak! Za swoje walory chce być podziwiany i doceniany!

2 Tajemnicze kusicielki!

Aby można było je wciąż zdobywać i poznawać. Kobieta, która nigdy nie odsłania wszystkich kart niczym poczciwa wróżka Adelajda z programu „Wróżby 24 H” to materiał do kochania na wagę złota. Bądź tajemnicą!

shutterstock_3871205713 Heheszki!

Mężczyźni uwielbiają zabawne, wesołe, tryskające humorem kobiety. Ale trzeba tu zachować równowagę. Gdy wymaga tego sytuacja – dziewczyna musi wykazać się odpowiedzialnością i poważnym podejściem do sprawy. Z pewnością zostanie to odnotowane. In plus 😉

4 Hot laski!

No wiadomo! Atrakcyjne dziewczyny, emanujące seksapilem są HOT! Chodzi o to, aby podobać się w sobie nawzajem i aby w TEJ miłości była chemia.

5 Wymagające Panie Przewodniczące!

Faceci nie lubią tupania nóżką i foszków, co nie znaczy, że nie spełniają zachcianek swoich księżniczek! Robią to i to z dziką przyjemnością. Jeśli masz wskazujący paluszek, którym lubisz czasem posterować jak kursorem po ekranie laptopa to możesz czasem kliknąć! 😉 Uwaga! Lepiej tego nadużywać.

shutterstock_1183397506 Aktywne pasjonatki!

Mające swoje pasje, angażujące się w jakieś projekty, w uprawianie konkretnej dyscypliny sportowej, posiadające hobby. Kobiety z pasją pociągają o wiele bardziej niż dziewczyny, których jedynym stałym punktem programu w ciągu dnia jest serial o 20:00.

7 Stalowe love!

Kobiety pewne siebie, z charakterem. Dziewczyno! Nie narzekaj i nie wierć dziury w brzuchu! Znaj swoją wartość i nie wypytuj czy ładnie wyglądasz albo czy nie jesteś gruba! Dla swojego faceta zawsze jesteś piękna, o ile sama jesteś tego pewna i tak się czujesz. Z makijażem czy bez, w obcisłych spodniach i w piżamie. Huśtawki nastrojów, brak wiary we własne siły i w to kim chce się być i co robić – nie sprzyjają celności Amora dysponującego miłosnymi strzałami bo… ręce mu się z nerwów trzęsą. Faceci uwielbiają kobiety twardo stojące na ziemi i już!

8 Spontanki!

Spontaniczne, trochę zwariowane, nie trzymające się sztywnych reguł. Takie, przy których mężczyzna ma pewność, że nigdy nie będzie się nudził!

9 Troskliwe misie!

Wiadomo, że jak facet ma katar to prawie umiera. I tak już ma, że trzeba się nim zaopiekować. To tak pół żartem, pół serio. Generalnie mężczyzna też człowiek. Pragnie od swojej drugiej połowy wsparcia i akceptacji. W związku potrzebuje partnerstwa i pewności, że można na sobie polegać. Nawet jeśli trapi go tylko katar 😉

shutterstock_40022279510 Ą.Ę!

No może tytuł mocny, ale trzeba zaakcentować, że mocno pożądana cecha kobiety idealnej to inteligencja! Gdyby ten wpis był rankingiem kobiet pociągających mężczyzn – ten punkt znalazłby się na pierwszym miejscu! Bystrość umysłu i wyedukowanie są bezcenne i zdecydowana większość facetów stawia je ponad atrakcyjność fizyczną.

11 Wierne przyjaciółki!

W tych dwóch słowach kryje się wszystko i właściwie szersze opisy są zbędne. Faceci pragną od swoich kobiet wierności bez kompromisów i kumpelskiej przyjaźni pełnej tolerancji, zaufania i wsparcia.