main

ModaPorady

Męski prezentownik ubraniowy! 6 prezentów pod choinkę dla każdego fana streetwearu!

18 grudnia 2018 — by 0

Depositphotos_227020852_m-2015.jpg

Celuje w modę uliczną, łatwo przystosowuje się do zmian, żyje dynamicznie, lubi różnorodność i komfort.

Właśnie taki jest fan miejskiego stylu. Pełen energii, aktywny, ceniący ekspresję w stylizacjach i maksymalną wygodę. Co powinien dostać pod choinkę? Podpowiadamy niezorientowanym!

Męski prezentownik ubraniowy! 6 prezentów pod choinkę dla zioma!

Streetwear jest jak studnia bez dna. Inspiracje modowe nigdy się nie kończą i każdy facet, niezależnie od wieku i innych wypadkowych, może chodzić tutaj zarówno w zwykłej, oversizowej, szarej bluzie, jak i w czerwonym futrze czy kombinezonie z folii przeciwdeszczowej. Luz! Wszystko zależy od stylu, w jakim dany gość wyraża swój indywidualizm.

Istnieją jednak pewnie ikony mody streetwear, która od początku czerpała inspiracje z militariów, hip hopu, haute couture, a nawet z wpływów japońskich. Poniższy męski prezentownik ubraniowy zawiera 6 kultowych klasyków, dzięki którym nie spalisz świątecznej niespodzianki!

1 Kurtka Bomber Jacket! Nie ma mocnych, żeby męski flek nie przydał się fanowi streetwearu. Bomberki są pożądane w każdej ilości, w różnych kolorach i wzorach! Są kultowe i pasują do większości miejskich stylizacji. Są charakterne, rebelianckie, totalnie męskie. Wystarczy sprawdzić rozmiar i zamówić facetowi tę ultralekką kurtkę, która daje poczucie swobody i cechuje się kosmiczną uniwersalnością. Prosty zakup i 100% gwarancji, że wstrzelisz się z prezentem! Z całą pewnością będzie to strzał w dychę!

bomberka

2 Kurtka Parka! Kolejny must have i ikona mody streetwear! Trudno sobie wyobrazić zestaw miejskich outfitów, bez topowej kurtki parki w zanadrzu! Ogromy wybór w sklepie Denley.pl, promocyjne ceny, a przede wszystkim ponadczasowy styl sprawiają, że warto postawić na ten funkcjonalny model!

kurtka parka męska

3 W miejskich przestrzeniach zdecydowanie rządzą okrycia wierzchnie. Wspominana bomberka, parka, ale też kurtka pilotka i męskie płaszcze. Jednak nakrycia głowy też nie zostają w tyle! A wśród nich przodują czapki z daszkiem! Bejsbolówki, full capy, snapbacki, trucker haty – są genialnym, wyróżniającym się dodatkiem męskich stylizacji streetwearowych i świetnie nadają się na prezent pod choinkę!

czapka z daszkiem denley

4 T-shirt! No podstawa, a ponadto, wśród ubrań, nie ma nic “prostszego do kupienia” niż męska koszulka! W T-shirtach facet spędza czas wolny, śpi, uprawia sporty, chodzi po ulicach. Potrzebne są jak oddychanie, na każdą okazję, a szczególnie fanom streetwearu. Mogą być jednokolorowe, minimalistyczne, wąskie i obszerne. Chłopaki, którzy lubią podkreślać swoje poglądy za pomocą ubrań – często stawiają na koszulki z nadrukami. Jest z czego wybierać!

t-shirt męski

5 Bluza z kapturem! Podobnie jak z T-shirtem – baza męskiego stylu streetwear! To właśnie od “hoodies” wszystko się zaczęło i jako ikonę mody ulicznej spopularyzowali ją hip hop’owcy. Bluza z kapturem to dziś niekwestionowany symbol streetwearu. Atrybut młodzieży, fanów sportu i mody miejskiej! Zakładane przez głowę, zapinane na zamek, klasyczne i przedłużane (na styl japoński). Szare, czarne, skromne i jaskrawe! Wszystkie wpisują się uliczny kanon! Wśród niezliczonej ilości modeli łatwo znaleźć ten idealny na prezent!

bluza z kapturem

6 “Męski prezentownik” poleca także spodnie! Jaki materiał najbardziej kojarzy się z ulicą? Oczywiście denim, którego początki sięgają Dzikiego Zachodu (Przeczytaj też: “Jeansy przez świat!”). Spodnie rurki i męskie joggery jeansowe wpisują się w miejski styl, z tymże te drugie są luźne, więc zdecydowanie łatwiej jest je komuś kupić 😉

spodnie męskie jeansowe