main

Porady

Prezent dla chłopaka do 100 zł.

17 grudnia 2019 — by 0

Depositphotos_85069306_l-2015-960x1440.jpg

Każdy fajny facet zasługuje na co najmniej tuzin gwiazdkowych prezentów. Jednak schody pojawiają się wówczas, gdy trzeba coś wybrać! Ten idealny, ten najbardziej trafiony, ten, który sprawi radość! Prezent dla chłopaka (lub dla męża)! 

prezent dla chłopaka do 100 zł
Super prezent dla chłopaka – poniżej 100 zł. Modna, wyróżniająca z tłumu kurtka zimowa. Hit!

Ostatnio podpowiadaliśmy wam, co warto sprawić mężczyźnie na święta, w oparciu o pewne wytyczne! Aby gift był praktyczny, sympatyczny i by jego wartość nie przekraczała 50 zł. Skupiliśmy się wówczas na wartościowych i przydatnych gadżetach!

Przeczytaj wpis: „Męskie akcesoria! Najlepsze gwiazdkowe prezenty do 50 zł!”

Dziś, gdy do Wigilii Bożego Narodzenia pozostał zaledwie tydzień i okres ten można uznać za tzw. „ostatni gwizdek” – podsuwamy wam garść pomysłów na prezent dla chłopaka do 100 zł! Skoncentrujemy się na kategorii „prezenty ubraniowe” pod choinkę. Oryginalne, nietuzinkowe, po prostu – fajne!

Ubraniowy prezent dla chłopaka lub męża do 100 zł! Top 5! 

  1. Kupowanie prezentów na ostatnią chwilę może być nieco stresujące, ale ma też i swoje dobre strony. Przede wszystkim schyłek ostatniego miesiąca w roku oznacza to, że zaczynają się naprawdę konkretne wyprzedaże. Modne ubrania z kolekcji zimowej dostępne są teraz w bardzo atrakcyjnych cenach! Dlatego warto dokonywać okazałych, spektakularnych zakupów za grosze. Takim niebagatelnym prezentem może być np. solidna kurtka zimowa męska! W sklepie z odzieżą męską Denley.pl można teraz nabyć zarówno ponadczasowe, jak i efekciarskie modele za mniej niż 100 zł!
  2. Choć zwyczaj ten jest stary i może kojarzyć się z nadopiekuńczymi babciami, które oprócz nich zaopatrują rokrocznie swoje wnuki w skarpetki i piżamy, to prawda jest taka, że nic tak bardzo nie rozmiękcza męskiego serca w święta, jak ciepły, przytulny, miły w dotyku – sweter. I dobre jedzenie 😉 Doskonałej jakości swetry męskie na każdą okazję i w super cenach – znajdziecie w naszym sklepie online! Dzięki grudniowym promocjom, za stówkę kupicie nawet dwa! Dodatkowy bonus? Darmowa dostawa od 100 zł! 
  3. Pamiętajmy, że tematem wpisu jest prezent dla chłopaka! Było już praktycznie, milusińsko, a teraz czas na jakąś mniej poważną propozycję. Święta są od tego żeby je celebrować, ale i by dobrze się bawić. A doskonały humor i świętowanie z przymrużeniem oka zapewni twojemu mężczyźnie jakieś tematyczne wdzianko. I tutaj na przeciw wychodzą ubrania z printami. To może być bluza z nadrukiem lub T-shirt z nadrukiem. Koniecznie z jakąś oryginalną grafiką lub z zabawnym napisem. Sama wiesz – z jakim komunikatem najlepiej do delikwenta trafić. A wybór w sklepie online marki Denley jest ogromny!
  4. A po biesiadowaniu przyjdzie czas na to, by przedsięwziąć postanowienia noworoczne i zgubić nadmiar kilogramów, które pozostały po świętach. Albo by zwlec się z kanapy, poruszać i złapać dużo energii na nadchodzące miesiące. Jeśli twój facet jest typem sportowca – koniecznie zajrzyj do kategorii Sport! Znajdziesz tu wszystko co najlepsze dla narciarza, biegacza, fana siłowni i wielu innych dyscyplin!
  5. No i bramka awaryjna. Prezenty ubraniowe są naprawdę fajne. Stanowią alternatywę dla gadżetów, są mega przydatne. Jednak nie każdy potrafi wstrzelić się w gust obdarowywanego, albo perfekcyjnie określić rozmiar. W tym celu mamy dla was ofertę specjalną. W naszym sklepie można nabyć voucher. Karta podarunkowa o wartości 100 zł z pewnością ucieszy amatora mody i dobrego stylu, który sam będzie mógł dokonać zakupu w Denley.pl! Polecamy!